Tuesday, July 19, 2011

kenangan terindah.....



Tahniah!!congrats!!...thanks sume yang wish dkt sy…seronok…yeah mmg seronok..impian aku untuk masuk IPTA tercapai ,dulu sy penah pikir peluang tipis untuk dapat mcm angan2 mat jenin…alhamdulillah rezeki sy…actually perasaan sy bercampur..gembira..sedih..risau…mcm2 soalan timbul di pikiran--apa patut ak wat--mcmana keadan kat sna—bape lama—kene orientasi lagi--then mengeluh adeii….urmm…

Memori lame bermaen dipikiran,mule2 masuk kuis…gado..suke duka..manis pahit..rindunyer aku dekat kwn2 kelas ak,dapat ke kwn mcm diorang…ermm..sayang kenangan di kuis…adik2 saya..dak2 debom!cita2 ak harus dikejar setelah lama terpedam..sayang—akan sentiasa mekar di dalam hati apabila diingati,rindu sume yg de dikuis…walaupun sy selalu kutuk kuis~ngeee

to ex-student kuis yang mengenali saya..bersama kamoo adalah kenangan terindah saya...thanks a lot...mish u all....




No comments: