Tuesday, July 12, 2011

~keindahan Alam...



Tis time,entry about Alam…ciptaan Allah…subhanallah cantik kan…yg saya snap nie pown keindahan dr pandangan saya..hehe…sesungguhnya yang cantik itu indah..dan yg indah itu tak selamanyer akan kekal indah..=)..

suker pemandangan pic nie..i'm feeling something..erm..=)







Yang pantai nie,dekat kedah..pantai merdeka..saya kan suker pantai…hikhik…saya g pantai ngn my familia..wif my lovely mum,adik perempuan 2orang,tok ngah and mak long n paklong…ktorg gi tanjung dawai dulu cri barang kering untuk kudapan dibulan puasa kata ibu…hihihi…so dr jeti tanjung dawai ktorg naek bot ke pantai merdeka..sgt seronok…nasib la camera k530i jer klu DSLR camera rasenyer da beratus gmbo saya snap kat pantai merdeka tuh…time ptg tgk pantai mmg pemandangan cantik…time pg gi pantai mesti best kan…hehehe…sejook jer…teringin nk overnite tepi pantai…=))

Yang nie lak pemandangan sawah padi nieh area umah saya saje..3minit jer dr umah saya….cne blh snap??time tuh my sis and me nk cri makanan so ktorg nie mlas nk iot jln utama,ktorg ikut jalan shortcut ke pekan…so da ternampak view yg cantik pe lagi ktorg bhentikan moto n snap gambo kat situ..org kampong yg lalu lalang pelik je tgk ktorg snap gambo kat situ,alaa…diorg tu xde camera kot tu yg tgk pelik…hehehe..so da puas snap sume…balik umah je taruk lam lappy..cantiknyer view nasib la gune camera k530i..klu DSLR cam D60 ke kan..mest saya da wat exhibition…hahaha..berangan!!

saya suker view sawah yg nieh...cantek..tenang je rase...




So tu la antara gmbo keindahan Alam ciptaan tuhan dr kaca mata seorang putri….hehehe

No comments: