Wednesday, April 20, 2011

satu masalah....seribu kebahagian


skg nie ak rasa mcm malas dah nak sayang...

xnak amik tahu lg tentang orang lain...bknnyer aku nk mintak balasan...tp kebanyakkannyer tidak menghargai....bile susah cari aku mintak duit banyak lak tuh...

ingt aku nieh kilang cop duit ker...alasan nak bayo lesen..

ingt aku nie xbese amik lesen ke yg nk perbodohkan ak,lesen pe rm400 CASH!! Aku amik lessen ley je hutang smpai amik test JPJ

klu xberkeadaan susah,msg ak pown x..aku msg pown xbalas...aku kol pown xangkat....

..so sekarang ak lebih suker berserah drpd ak mengharapkan sesuatu yg belom pasti...

kdg2 bnde yg ikhlas kiter wat untuk org,org xhargai pown...kdg2 aku tanya kat ibu 'bu..npe klu kiter wat baek dgn org,kiter selalu dibalas dgn tuba eh??' bu blas sabar,Allah kan ader.....sabar pown de hadnyer kan..'aku cume pikir sumer tu ujian dri Allah untuk uji kesabaran hamba2Nya,kdg2 aku jd seorang pendendam biler ingt balik pe org yg dh wat kat keluarga aku dekat aku...biler susah cari aku..cari keluarga aku,pas dh senang..xhargai lgsg!ibu ckp kiter xley dendam,bia sumer tu Allah yg balas Dia lebih mengetahui....

LIFE IS KARMA~~~~

No comments: